I wanna know something. Something about this person whom I see at least once a week.
I didn't want to insult her here, but I kept wondering why.
The million dollar question is - Why she wear her white, almost transparent shirt tightly, which reveals the contour of the" extra luggages" and also her boobs? And she can't button it up so everytime she bend down, there would be something obscene, but yet might attract some guys.
Haihh. As a perempuan, I feel malu for her. Girl, I know you are like more confident than me. I'm fat but I dare not wear too tight. Feels uneasy you know. At least get a less transparent shirt please, girl? I can't imagine if you have to soak in the rain to get back home.
This is not about confidence or something. Its about your maruah diri, cara pemakaian. Pakai elok2 skit, girl. You will still look fabolous without revealing the particular part and erm..the extra luggage. :)
P/s : Tonight I shall do my Life Drawing Final Project despite the hate feelings towards the subject.
8 comments:
erkk...fuhh...menakutkan..sape la wehh??aku je yg u jumpe at least once a week?aku tak pakai ketat pun..or putih..hehehe..bju putih aku yg tee TOA je..
-hahahaha...aku tau mmg bukan aku...saje je...perasan..haha..
adala...kemungkinan besar u kenal dia jugak. hahahah!
alamak...japs,budak kelas aku ke?hmm...ey,si junior u tu,yg kolej sama gak tu...ad kot nama nye..dia ada blog ke?dia bace blog u ke?hehe..ada sebabnye aku tanye...btw,btaw la i sape ye ari rabu ni..hehehe...
-LOVE U PERN!!U R MY BFF!!!
haha,dia tak da duit kot nak beli baju2 yg less transparent.kain xberkualiti (see thru/transparent) kan murah.huhu!
Nat: I dunno, but this is no private blog la. anyone can access it. :D so be careful with our comments. hehe.
Bart:Hahaha!! Actually betul jugak! kejam but true. hmmm. now i wonder, naper baju yg seksi very expensive padahal less kain than the usual clothes?
haha..sbnrnye,org tu yg gatal saje nak tunjuk2..haha..cam..erm..my cousin..suke sgt tunjuk boobs..muahahaha...
tp,for that girl,like u describe la kan..maybe..dia nak pakai camtu.nak melawa cam org lain..tp sbb dia mmg besar,tak muat la baju tu..tp dia teringin..so to her its ok..plus,dia chinese kan?hey,im not trying to be racist..tp..cine suke pakai seksi kan??dak2 melayu zaman skang pun camtu..hmm...aku je tak ske..hahahaha..len r dlm bilik berdua2an dgn si ied je..wakakkakaka....u know wat i mean pern..hehehe(cheeky laugh)
haha! i think almost everyone is like that, takyah tgk race lagi dh. :P I pun nk, tapi.....I sedar dirila..so just be a nerd will do. :D simple.
i pun join u!!!yeay!!tapi i mmg xske pakai camtu..haha...i lebey ske jadi rockstar because the fact that 'I AM A ROCKSTAR!!'..haha..omg..today i saw si bryan nix tu..dia senyum kat aku..wakkaka..nix jeles gile..wakkaka...wen i told her la..
Post a Comment